Ostu- ja müügitingimused
Veebipoe E-poe Helmetshop ja MXshop (edaspidi Veebipood) omanik on Good Plan OÜ (registrikood 11932445), asukohaga Tallinn.
- MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO
- Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel Veebipoes. Müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes, ega sisalda kohaletoimetamiskulusid.
- Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, va kampaaniad, mille toimumise ajal toimetatakse kaup kätte tasuta.
- Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Kauba UNISEND pakiautomaati saatmine on tasuta, DPD pakiautomaati on tasuta al. 50€ ja Omniva ja Itella pakiautomaati on tasuta al.100€
- Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
- TELLIMUSE VORMISTAMINE
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi või pangaülekande kaudu.
- Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
- TARNE / TRANSPORT
- Kaupu saadetakse Eesti piires kliendi poolt valitud sobivasse pakiautomaati.
- Kauba saatmiskulud kannab ostja, kui tarnija minimaalse tellimuse summa ei ole ületatud, on vastav saatmiskulu on kuvatud ostukorvis.
- Tellimused mis on vormistatud ja tasutud E-R enne 13:00-i postitame kauba samal päeval või hiljemalt 1 tööpäeva jooksul.
- Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-2 tööpäeva jooksul peale ostu sooritamist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 4-5 kalendripäeva jooksul.
- Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.
- Kaubale on võimalik tulla järgi kohapeale kauplusesse. Kaupluse aadress on Härgmäe 21, Tallinn.
- TAGANEMISÕIGUS / ÜMBERVAHETAMINE
- Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud tutvumiseks.
- Taganemisõigust ei saa kasutada, kui tarbija on toodet juba kasutanud, näpuga proovinud, eemaldanud tootelt kaitsekiled-sildid, avanud või lõhkunud pakendi.
Või mille tõttu ei saa seda tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel enam kolmandatele isikutele pakkuda. - Kauba tagastamiseks tuleb taganemise soovist teada anda emaili aadressil info@helmetshop.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
- Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, v.a transpordi kulud.
- Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
- Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
- Kui kaup on liiga suur või liiga väike on ostjal õigus kaup ümbervahetada teise suuruse vastu 30 päeva jooksul tasuta.
- Kui ostja soovib kaupa ümbervahetada odavama toote vastu ja uue toote hind jääb alla 50eur, tuleb tasuda kauba esmane transpordikulu.
- Hügieenilistel põhjustel tuleb motokiivreid alati proovida koos steriilise näomaskiga. Vastasel juhul ei ole võimalik toodet tagastada ega ümber vahetada.
- PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
- Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
- Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@helmetshop.ee või helistada telefonil: +372 58 303 131.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
- Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
- ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
- Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaupa kohale toimetada.
- VAIDLUSTE LAHENDAMINE
- Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@mxshop.ee või helistada telefonil: +372 58 303 131.
- Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada Tarbijakaitseameti koduleheküljel. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
- AUTORIÕIGUS
- Helmetshop ja MXshop kaubamärk kuulub Good Plan OÜ-le.
- Veebilehe ja Veebipoe kujundus, pildid, fotod ja tekstid on kaitstud autoriõigusega ning selle kasutamise ainuõigus kuulub Good Plan OÜ-le. Veebilehe sisu ei tohi ilma Good Plan OÜ kirjaliku loata reprodutseerida, levitatada ega muuta.